Ugrás a tartalomhoz Lépj a menübe
 


A tavaszi fáradság

2008.04.11

Kép Tél végén a szervezet energiatartalékai kezdenek kiapadni. Figyeljünk szervezetünk jelzéseire, pihenjünk, relaxáljunk, amikor csak lehetőségünk van rá. A „tavaszi fáradság ellen” fogyasszunk minél több C-vitaminban gazdag gyümölcsöt, zöldfélét, igyunk gyógyteát, valamint mozogjunk rendszeresen.

 

 A tavaszi fáradság eltüntetésének módjain. Hiszed vagy nem, de az izomláz attól van, hogy az izmaid fáradtak és a fáradságtól görcsölnek. Ez ellen a legjobb orvosság a mozgás. Meg kell mozgatni az izmokat, és elmúlik a görcs.

 

  A séta fogalma: Sétának hívjuk azt amikor az ember nem rohan.  Tehát a sebessége nem haladja meg a hétköznapi sebességét. Nem árt ha a sétánkat a természetben tesszük.

A túra fogalma: Egy vagy több napos viszonylag nagy távok megtétele a természetben.

Felszerelés egy sétához: Könnyű cipő. Laza ruházat. Esetlegesen kisseb mennyiségű kaja.

Felszerelés az egynapos túrához: A túra válogatja. Attól függ, hogy milyen típusú terepre megyünk. Bár általában legjobb, ha a bokát is fogó bakancsot vagy magas szárú cipőt részesítjük előnybe. A nadrág, mert még lányoknak is ez a legjobb, legyen erős, de laza szabású.

Semmi feleslegeset ne tegyél a hátizsákba. Egynapos túrára bőven elég a kaja és maximum egy pokróc, amire ha elfáradsz leülhetsz

Innivalót vizet, mert a víz képes legjobban a szomjúság csökkentésére és legjobban ez oltja a szomjat.

 

Hozzászólások

Hozzászólás megtekintése

Hozzászólások megtekintése

Nincs új bejegyzés.